8 Ağustos 2009 Cumartesi

Grup içinde mor forma krizi


Son maçta Can10'un mor forması ben ve Saru tarafından tepki gördü ancak başka sanal mecralarda görüyoruz ki Oli ve Gizem morcu. Oli "Taraftar mor giyer" kardeşim söyleminde bulunurken Gizem, "Mor forma giymeyenin resmini çekmem" tehditini savuracak kadar ileri gitti :) Alayına gider Süleyman Abi'nin bizim tarafta olması manidar. Ne de olsa 14 sene bekleyenlerden.
Ortam böyle karışıkken gruptaki herkesin tarafını belli etmesi gerekmektedir...

4 yorum:

arob dedi ki...

mor formaya hayır ulan !!! :))

sARu dedi ki...

benim tarafımı zaten belirtmişsin yazının içerisinde petit :) FORMA PARÇALIDIR...MOR FORMAYA HAYIR !!! cemil ipekçiye de giydirmişler her yerde fotoğraflar geziyo, herhangi bir deplasmanda bilhassa kadiköyde malup olduktan sonra hoparlörlerden deli gibi '' oldunmu oldunmu şimdi mosmor oldunmu'' parçası çalıcaklar .. ve buna benzer birsürü malzeme.. malzeme vermeyin dedikçe en iisini veriyolar bravoo.. giyenlere bol şans petit ne diyelim bu saatten sonra =))

Spree dedi ki...

benim problemim renkle ilgili değil, dizaynla ilgili. çok düz ve basit gözüküyo. parçalı iyidir.

g12em dedi ki...

ben bu sene mor giyiyorum, herkese de tavsiye ediyorum:)