14 Ekim 2009 Çarşamba

Ellerine Sağlık İbrahim Yazıcı

Bu yazıya Petit belki bozulacaktır ama onun gazetecilikten önce bir tribün çocuğu olduğunu düşünüyorum.
Rijkaard hakkında ilk başta yazdığı,gün geçtikçe de saçmaladığı Milan haberleri sonrası kulüpten gelen Erhan Telli ve HaberTürk duyurusu çok yerinde olmuştu.

ve bu sabah okuduğum bu haber eğer doğru ise tam cuk oturdu;

Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı, Fatih Terim ve kendisi hakkındaki bir haberi nedeniyle Habertürk Gazetesi muhabiri Erhan Telli’yi tartakladı.

TÜRKİYE-Ermenistan maçına
ev sahipliği yapacak Bursa, dün çirkin olaylara sahne oldu. Bursaspor Kulübü Başkanı İbrahim Yazıcı, yazdığı bir haber nedeniyle Habertürk Gazetesi muhabiri Erhan Telli’yi tartakladı...
Telli’nin ifadesine göre olay şöyle gelişti... Fatih Terim’in basın toplantısının ardından, Bursaspor Kulubü’nde çalışan bir kadın, Erhan Telli’yi, ‘İbrahim Yazıcı sizi çağırıyor’ diyerek başkanın yanına götürdü. Bu sırada Yazıcı’nın iki koruması Telli’yi kollarından tuttu. “Erhan Telli sen misin l..?” diye bağıran ve küfürler savuraran Yazıcı, Telli’yi tekme tokat dövdü. Telli, çevredekilerin araya girmesi sonucu Yazıcı’nın yanından uzaklaştı. Daha sonra karakola gidip Yazıcı’dan şikayetçi olan Telli, hastaneden de darp edildiğine dair rapor aldı. Olayın duyulmasının ardından Futbol Federasyonu Başkanı Mahmut Özgener; tarafları bir araya getirerek, barıştırma girişiminde bulundu. Ancak Telli, davasından vazgeçmeyeceğini söyledi.
Erhan Telli, dün Habertürk Gazetesi’nde, “İstifa ettim mi ki!” başlığıyla yayımlanan haberde, Fatih Terim’in İbrahim Yazıcı’ya, “Ben istifa ettim mi ki! Sadece ‘Bursa’daki maç, veda maçımız olur’ dedim” diye söylediğini yazmıştı. Yazıcı, haberle ilgili olarak, “Ben Erhan Telli’yi ne tanırım, ne bilirim. Benim ağzımdan Terim ile aramızda bir konuşma geçtiğini yazmış. Tamamen hayal ürünü. Ben kendisine sadece neden yalan yazdığını sordum. Kesinlikle dövme falan olmadı” dedi.

Hiç yorum yok: