2 Kasım 2009 Pazartesi

ercan özür diledi..

Yazının başlığı DEVELİ'NİN NAMUSU.. başına gelecekleri sezdi sanırım. Yalakalık yapıyo :) yazının tamamına ulaşmanıza gerek yok siteye girmeyin veya gazete almayın önemli olan bölümünü burdan aktarıyorum.

* * *

-FB TV’ye ait bu görüntüler elbette Galatasaraylılar’ı üzmüş ve kızdırmıştır. Ama bizim o konuşmalarımızın kesinlikle “aleni” olmadığının, iki arkadaş arasında kayıt dışı bir sohbet olduğunun bilinmesini isterim...
Bu nedenle, bütün samimiyetimle ve açıkca Galatasaray taraftarından özür dilerim.
Ama bir konuyu da üzülerek bildirmeliyim, artık iki arkadaş arasındaki konuşmanın bile “mahremiyeti” bitmiştir.
Benim üzerimden yapılan bu olay tam anlamıyla, bir özel alan ihlali, mahremiyet ihlali ve bir çeşit telekulak olayıdır. Bütün kalbimle bu durumun beni ve ailemi çok üzdüğünü ama yine de bu olayın bel altı oyunlarının sonu olmasını istediğimi bilmenizi isterim..
Galatasaraylılar beni Fenerbahçeli olduğum için eleştiriyorlar ama bu görüntülerin de Fenerbahçe TV den sızdığını hatırlatmak isterim....
Şimdi bütün takımların taraftarlarına sormak istiyorum;
Ve taraftar delikanlılığınıza güvenerek soruyorum;
Siz hiç mi bir arkadaşınızla size özel bir kızdırmaca yaşamadınız, rakip takım ile ilgili müstehcen bir yorumda bulunmadınız ?
Sevgili Galatasaraylı Hasan Cemal ağabey,
Sen hiç bir arkadaş ortamında Fenerbahçe’ye küfür etmedim diyebilir misin?
Ya da Fanatik gazetesinin müdürü Fenerbahçeli Necil Ülgen?
* * *
Beni sevmediğini söyleyen sevgili Oray Eğin, yakın bir arkadaşınla müstesna ve özel bir konuşmanı internette görmek hoşuna gider miydi?
Mehmet Yakup Yılmaz ağabeyim, sen hiç Galatasaraylı bir arkadaşını kızdırmak için küfretmediğini söyleyebilir misin?
Sevgili Fatih Altaylı... Sen Fenerbahçe’ye olan hislerini bir arkadaş ortamında hiç açığa vurmadın mı?
Ya sen Mehmet Ali Birand ağabeyim... Bir yemekte Fenerbahçeli bir arkadaşını böyle kızdırmadın mı hiç ?
Sayın Başkan Aziz Yıldırım, Sayın Başkan Adnan Polat, Murat Özaydınlı, Mahmut Uslu, Haldun Üstünel... Ya sizler?

3 yorum:

arob dedi ki...

herifin özrü kabarahatinden büyük
ulan bn sade bı vatandasım tabı arkadasmla sakalasıcam
ama sen bırz daha sıksan,versen bırılerıne spor muduru olucaksn tabıkıde konusmalarına yaptıklarına hareketlerıne dıkkat edeceksın
senn ozrunu kabul etmıyorz ulan köpek

oLi dedi ki...

spor müdürlüğüne ulasmak için özür diliyor gavat

petit dedi ki...

Bir yerde karşılaşsak bizzat özür dileteceğim ona.