18 Ocak 2010 Pazartesi

Neill geldi sırada forvet var..


Defansa yapılan Neill takviyesi olumlu karşılandı hatta ben bayağı sevindim diyebilirim. Servet'in ayağına top alıp bir iki sürüp dikmesini top kaybetmesini görünce çileden çıkıyorum. Neill yaşlı diyenlere de adamın İngiltere Premier Ligi'nden geldiğini hatırlatmak istiyorum.Her gittiği takımda istikrar sağlamış.. Bizim ligle kıyaslayın işte, yaşlı mı değil mi form tutar mı tutmaz mı ortaya çıkar. Her neyse teknik bir defans oyuncusu Neill. Topla ileri çıkabilen, oyunu geriden başlatan, ve de defansın her yerinde oynayabilen bir oyuncu. Tam bize göre bu özellikler ama bir de Bird Hunter lakabı var ki tadından yenmez.. Ülkemizde gereksiz uçan kuşlar var onların da avcısı olacak Neill inşallah. Hoşgeldin Aslan..

Bu arada GSTV den takip ederken dikkat ediyordum, Adnan Polat konuşması esnasında forvet transferinin bu hafta içinde biteceğini açıkladı.. şart olan bu transferi merakla bekliyoruzzz.

Hiç yorum yok: