26 Şubat 2010 Cuma

Hic Abundant Leones*¹... Terra incognita *²


Hakemle ilgili yazmıştım blogda 2 gün önce,korktuğum başımıza geldi..Evsahibinden ve seyircisinden nefret eden bir yapısı olduğu bi ay önce yönettiği inter-milan maçından belli olmuştu..Ama bu kadar yanlı ve şerefsiz bir yönetim göstereceği aklıma gelmemişti açıkçası.

Yanlışın taa en başta geçen seneden itibaren başladığını düşünüyorum.Adnan sezgin denilen ve istanbulspor başkanıyken fenerden şike aldığı belgeleriyle ortaya çıkan bir tiyniyetsizin bu camiada bu görevde olmasını hazmedemiyorum,bu transferlere karışmasına katlanamıyorum.Necatiyi kulüpte kapıdan içeri sokmayan,geçen sene meira,bu sene de santos transferlerine sessiz kalıp müdahele edemeyen bir adamın sırf 92-93teki kankalıklarından dolayı halen burada olmasını anlayamıyorum.Ya bir de gene değinmeden geçemeyeceğim...Şu anasını avradını sülalesini siktiğimin tezahüratını kim icat etmişse onun ecmi ecmalini sikiim çok afedersiniz küfür etmiyorum genelde bloglarda ama artık çıldıracak noktaya geldim..müptezelin biri sevgilisinden ayrıldı diye bizim kulüp sahada uyuyacak hale geliyor "sen varya sen" ne demektir delireceğim artık! Ulan tribün yapıp takımı mı destekleyeceğiz yoksa Kumkapı geceleri Vol. II kasedimi çıkartacağız anlayamadım arkadaş yahu...

Baros olsaydı,kewell olsaydı..

Hepsini bırakın abi biz "Sabri ne olur dön" diyecek durumdayız..

Bir zincirin gücü en zayıf halkasının gücü kadardır.
Yani bizim gücümüz de Uğur Uçar ve Mustafa Sarp ne kadar güçlüyse o kadar işte..

Zaten bu sözlerim kötü oyundan,elenmemizden değil,Avrupalı kimliğimizi tekrar kazanamamızdan kaynaklanıyor..bizde yarattığı stresi ancak 5 seneden sonra tekrar Şampiyonlar ligine giderek yok edebiliriz.
Bu sene ne yapıp edip Şampiyon olunmalı ve Aslantepe'yi stardan izlemeliyiz.

Maça gelirsek eğer Elano çıkana kadar herşey yolunda görünüyordu,takım ileri çok basmasa da kontrollü bir şekilde top yapmaya çalışıyordu,ne zaman ki çıkıp ayhan girdi işte o zaman ortalama bi (tribünde tam sayamadım) 14-15 dakika topa hemen hemen hiç dokunamadık.
Zaten akabinde de gol geldi ki bu bizi maç içerisinde uyandıran tek şey oldu.
Ama işte Reyes ve Caner'in pozisyonları bize avrupalı ile Türk kafasının farkını gösterdi.

Reyes onlar için tartışmalı sayılacak bir penaltı pozisyonuna maruz kaldı,kalktı devam etti üstüne bir gol bir asistle maçı bitirdi,Caner ise 2 dakikada 2 kere arkadan daldı atıldı..bu mudur hırsını göstermek? Bu mudur haksızlığa karşı gelme yöntemi? e iyi o zaman bizde komple dalalım tribüne hakem birşeyi görmediğinde vermediğinde..Bakın bu dediğimin Hakemlerin bi cümle Orrrrrrossspu çocuğu olmasıyla bi alakası yok..orası zaten sabit.

Ama Sen o formayı giyiyorsan ona uygun hareket edip arkadaşlarını yanlız bırakmıcaksın o dakikada..Rijkaard'ın bu konulardaki tavrını zaten az çok biliyoruz,şimdi en az 1 ay forma yüzü de göremicek..belki de bu davranış ligi de etkileyecek Santosu oynatacak her maç 10 kişi oynayacağız,e Caner efendi o zamanda tribünden-kulübeden sahaya girip gene çift mi dalıcaksın? Bir de üstüne Şampiyonluk giderse hesabını nasıl vereceksin?

Sonuç olarak gene avrupa da mart ayını göremediğimiz bir sezon oldu..Bu bizi ne sevdamızdan vazgeçirir,ne de umutlarımızı,hayallerimizi yok eder.Bir sene ileriye atar o kadar.

Son sözüm Golü yer yemez kapılara koşan tiyniyetsiz lavuklara gelecek..çok iyi oluyor bu mağlubiyetler elenmeler..bu köpeklerle ben aynı takımı tutmak istemiyorum! biz ara sıra böyle elenelim,3-5 yiyelim ki bunlar gibi iyi gün dostları siktirsin gitsinler hem tribünden hem de taraftar olmaktan.

Bizim hiç korkmamıza gerek yok, nasıl olsa Hic Abundant LEONES*¹!







*¹ Burada Aslan Çok.
*² Keşfedilmemiş topraklar.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu Caner'i varya yılmaz vurAl'ın eline vereceksin ..Bir güzel dövecek kendine gelecek .