22 Şubat 2010 Pazartesi

İstanbul'da ulaşım: Sıkıysa ulaşın..!


Buradan, sayın UEFA ve TFF yetkililerine, kulüp yöneticilerine, İBB başkanlığına hatta istanbul valiliğine seslenmek isterdim. Fakat blogumuz henüz o merciler tarafından takip edilmediği için, siz değerli okuyuculara en azından öneri maiyetinde bir yazı yayınlayacağım.
Bu hafta içi uefa avrupa ligi maçlarının rövanşları var. Bu kupada bilindiği üzere, ülkemizi iki ezeli rakip temsil ediyor. Maç günlerini her kim ayarlamışsa aynı gün yani; 25 Şubat Perşembe günü saat 20:00'da Galatasaray - Atletico Madrid, 22.05'de de Fenerbahçe - Lille maçı oynanacak. İstanbulun normal trafiği bizlere yetip artarken, üstüne üstlük iki zıt rengin aynı gün istanbul sokaklarındaki yaratacağı kalabalığı düşününce -çıkabilecek olayları düşünmüyorum- vay halimize diyorum. Perşembe günü için helikopter kiralamak mantıklık geliyor bana, kaç para tutar, kaç kişi gelir acaba?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aracı bulun,ben kullanırım nema problema...

oLi dedi ki...

helikopter çok şekilmiş ha..