26 Haziran 2010 Cumartesi

Özlem!!!



3 aydır uzaklardayım.
Aslında yakınım hemen yanıbaşınızda ama yinede eskisi gibi değil
Sarının yanındaki kırmızıyı çok özledim.
Şimdiden sokağı, kapalıyı, sizleri özledim.
Bu özlem 9 ay daha devam edecek.
Bu 3 ayda kötü haberlerde aldım, canım sıkıldı kafam dağıldı aklım gitti,kardeşlerimden birini kaybettim.
Herseferinde o kötü haberi duyduğum o ana gidiyor aklım.
Herkes gidiyor bu formanın içinden, parasını veriyorsun yenisi geliyor ama içimizden biri aklıp gidince ömrümüzden ozaman hiçbirşeyin anlamı kalmıyormuş onu anladım.Alper'i ve gel gel sigaralarını çok özleyeceğim.Seni çok seviyorum kardeşim.Yarım koltuğun biliyormu ki hep boş kalacak aramızda.
Bütün kardeşlerimi çok özledim şimdiden,
Samiyeni sonu kez görmüşüm aylardan martken onu anlıyorum şimdi.
Aslantepedeki yerimi ayarlayın gelince 3lüye kaldığım yerden devam edeceğim.
Kiliste olacağım bu zaman içinde hepinizde cebim var,
bende sizi arayacağım ama yinede sizde arada sesinizi bana hatırlatın özletmemeye çalışın kendinizi.

Hepinizin seviyorum ve sizden RA için bir pankart bekliyorum.

Alllaha emanet öpüyorum.

Hiç yorum yok: