13 Kasım 2011 Pazar

Spikersiz Yayın Kampanyası


10. Yılını dolduran Süper Toto Süper Lig ve Beko Basketbol Ligi yayıncısı Digiturk'ten spikersiz maç yayını tercihi sunmalarını talep etmekteyiz.

Çoğu taraftarın maçlar esnasında ortam seslerini, tezahüratları, tepkileri duyabilmek için spikerlerin nefes aldığı anı beklediğini ve kumandanın üzerindeki ses tuşunu aşındırdığını biliyoruz.

Gerek kendi takımının, gerek rakip takım taraftarlarının yaptığı tezahüratları dinlemek isteyen taraftarlar, bazı spikerlerin ve yorumcuların gereksiz konuşmalarından sıkılan izleyiciler Digiturk kumandasının üzerinde bulunan Language ( Dil ) tuşuna basarak spikersiz yayına geçebilmeli. Bu işlemin çok zor yapılabilecek birşey olduğunu düşünmüyorum. TRT Kanallarında yayınlanan maçlar, Belgesel kanalları, Dizi, Film kanallarında buna benzer dil değiştirme sürekli uygulanmakta.. Mantık olarak Language ( Dil ) tuşuna basarak dil değiştirebiliyorsak spikeri de susturabilmeliyiz.

Başka ülkelerde böyle bir seçenek var mı bilmiyorum yoksa eğer dünyada bir ilk olacak ve Tv'den maç izlemeyi keyiflendirecek bir uygulama olacaktır..

Bu kampanyaya tüm taraftarların destek vereceğini umuyorum.. Hatta destek vermeyecek tek kesimin spikerlerin ailesi ve yakınları olduğunu düşünüyorum.. :)

Bu konu hakkında LigTv'ye mail atarak kampanyaya destek olabilirsiniz.. LigTv sayfasında Bize Ulaşın kısmından çok kolay form doldurabilirsiniz.

Konu: Talep
Alt Konu Başlığı: Diğer
Mesajınız: Spikersiz yayın tercihi istiyorum.

Hepsi bu kadar..



1 yorum:

Adsız dedi ki...

7 sene önce bende almanyani pay tv sinde Premire vardi cl ligini izliyordum galatasarayin maclarin ve spikeri sesise alabiliyordum yani tek taraftarin sesini duyuyordun jada o maci dünyada hangi kanal veriyorsa yani gs juve oynuyordu almanca türkce italyanca ispanyolca arapca ingilisce vs vs secebiliyordun bunu digitürkte yapabilir yani bence hata diger kanalarda yapabilir atv star ntvspor ama o zamanlar daha iyidi yani star veriyordu almanyayada ama nasil para isin icine girdi oda yok artik iyi ki i-net var :)