26 Ocak 2010 Salı

Kewell vs. Yönetim



Bugünkü Haber Türk gazetesinde Erhan Telli imzasıyla yayımlanan haberde, Harry Kewell'ın galatasaray yönetimini toplu halde sorguya çektiğini ve galatasaray yönetiminin de koro halinde Harry'ye nasıl cevap verdiğini yazmış. Diyalog şu şekilde gelişmiş (güya) :

İşte o diyalog
KEWELL: Gazetelerde bu yazılanlar ne demek oluyor?
YÖNETİM: Eğer sezon sonu gideceksen, şimdi git...
KEWELL: Düne kadar beni istiyordunuz ama...
YÖNETİM: İki ay yoksun. Senin yerine transfer yapmamız gerek.
KEWELL: Sakatlanınca şimdi böyle mi oldu?
YÖNETİM: Ama sakatlığın uzun sürecek...
KEWELL: O zaman verin tazminatımı gideyim!

Tabiki buna hiç birimiz inanmadık, inanılacak gibi değil. İngilizce dersinde Mr. & Mrs. Brown'un konuşmaları gibi olmuş resmen. Bi' tarafımla güldüm sabah sabah.

Öğleden sonra medyada yer alan son haberlere göre, yukarıda görmüş olduğunuz resim (galatasaray yönetimi) ikiye ayrılmış durumda. Sebep; Kewell gitsin mi kalsın mı?
Haber şu şekikde;

DHA'nın haberine göre, gerçekleşen bu transfer ise şu anda G.Saray Kulübü tarafından açıklanamıyor. Nedeni ise Frank Rijkaard'ın "Kewell'ı sözleşmesini feshedin !.." isteğine karşın sarı kırmızılı kulübün başkanı ve yönetimi bu konuda büyük sıkıntı yaşıyor. Sarı-Kırmızılı yönetim adeta ikiye bölünmüş durumda.

Son günlerde tartışılan bu konu hakkında bende naçizane fikrimi belirtmek istedim.
Kewell ilk geldiği günden beri bütün galatasaray taraftarının sevgilisi oldu, bende kendisini çok seviyorum, umarım futbolu galatasarayda bırakır. Fakat galatasarayın başarısı herşeyden önce gelir. Bu sebeple, kış transfer döneminin bitmesine az bir zaman kala, potansiyel yeni transferimize yer açmamız gerekiyor. Zaten bütün tartışmalar buradan doğuyor, keşke ne baros nede kewell spor yaralanmasına maruz kalmamış olsa!
Bu minvalde; eğer Kewell nisan ayına kadar yoksa, nonda gönderileceğine, kewell'ın sözleşmesinin dondurulması daha mantıklı bence. Sene sonunda oturulup tekrar konuşulur. Örnek; delgado'nun durumu.
Bu takımda keitanın da santrafor oynayabildiğini düşünürsek, potansiyel yeni transferin, 4-3-3 sisteminde bize faydalı olabilecek bir oyuncu olması tercih edilmelidir. Eksikler yüzünden sezon başından beri uyguladığımız sistemden vazgeçmek zorunda kaldı Frank hoca.
Nonda busene oyuna sonradan girdiği maçlarda, oyunu nekadar iyi okuduğu ve güç kaybetmiş rakiplerine oranla nasıl daha etkili olduğunu, attığı gollerle bize gösterdi. Onun için sezon içerisinde ona ihtiyacımız olabilir.
Benim fikrim bu yönde, eminimki bu açıdan bakarsanız sizde bana hak verebilirsiniz.

Hiç yorum yok: