29 Mart 2010 Pazartesi

Derbi sonrası...

Derbi demeye bin şahit gerek aslında... Maçtan sonra aklıma gelen bir kaç soru var cevabını bilmediğim.

*Total futbol bumudur ?
*Hani topa çok sahip olacaktık, hücum oynayacaktık!
*Sezon başı sabredeceğiz dedik, sistem oturacak dedik, ben böyle bi sistem istemiyorum!
*Şampiyon olmayalım, lütfen hücum futbol oynayalım değil mi?
*Taraftar bile uyur hale geldi, aranızda daha önce böyle bi derbi atmosferi gören varmı?
*Yok! Çünkü; kendi sahanda bile pasif oynuyorsun topu, sabri pres yaptımı biraz hareketleniyor tribünler. Eskiden Hakan Şükür ilerde pres yapardı taraftarda ona arkadan destek çıkmazmıydı?
*Eğer futbolculuk bi meslekse, alınan bu milyon eurolar helalmidir? Neden doğru dürüst icra etmiyorsunuz işinizi?

Neyse biraz olsun rahatladım! Sizde fikir ve cevabını bilmediğiniz soruları yorum bölümüne ekleyin.

10 yorum:

M.T dedi ki...

son cümlene sonuna kadar katılıyorum. milyon euro alıyorlar burnumuzun dibinde. sen tribündesin, onlar yeşil sahada fark bu. ama onlar da senin gibi izliyorlar maçı 90 dakika. eee ne farkımız kaldı? karşılıksız sevgi gerçek sevgiymiş demek.

mischa dedi ki...

Ne yorum yapacaksın ki. Herşey ortada. Sen istersen 10 sene hazırlan bu maça, günlerce bu maça motive ol. Futbolcular oynamadıktan sonra bi bok olmuyor malesef. Herşeyi herkesi sorguluyorum. Bize dünü yaşatan (futbolcu, teknik ekip,yçnetim ve taraftar) hepsine yazıklar olsun. Daha kötü bisey görmezdik.

Honour dedi ki...

Evet kesinlikle hepsine yazıklar olsun. Sadece futbolcular değil milyon euroları alan, Franka da... Galatasaray tarihinin bana göre en kaliteli kadrosuna sahip olduğu bu dönemde, koca bir sezon geçmesine rağmen takımın iskeletinin i'sini bile oluşturamadı sayın rijkard. Neyse sakatlıklar diyoruz, yerli oyuncuların yetenek eksikliği diyoruz, yine sabrediyoruz. Bari son 7 haftayı bülent korkmaz taktiğiyle oynamasa da en azından gelecek sezon için biraz olsun ümitlensek...

Adsız dedi ki...

bundan sonraki ilk kadıköy deplasmanında yapmamız gereken bize ayrılan kısımı boş bırakmak ve bir pankart asmak..o pankartın üstünde de şu yazmalı:

'10 senedir siz yoksunuz bu maç biz yokuz'

xaar dedi ki...

@Adsız 14:53

Çok doğru bir pankart olur!
Umarim da böyle bir şey düşünülür...
Yazıktır,ayıptir,günahtir artık!

petit dedi ki...

Adsız kardeşim fikrine saygı duyarım ama sitenin üstüne bir göz atmanı da isterim. Kadıköy'den bir karedir o ve üstünde şöyle yazar "Ölüm olsa vazgeçmeyiz"
Tepkiyi başka şekilde veririz ama Kadıköy'de Galatasaray'ımızı asla yalnız bırakmayız.

Adsız dedi ki...

hey yavrum hey... "Tepkiyi başka şekilde veririz ama Kadıköy'de Galatasaray'ımızı asla yalnız bırakmayız."

derbiye gittim. hayatımda böyle maç görmedim. ultraslan ölmüş ağlayanı yok...

maçtan önce dedim taktik heralde, maçta patlayacaklar. seslerin yorulmamasına sevindim. basket takımı feneri yenmiş kupa almış, öylesine bi alkış, başkan seçimimizi adnan polat kazandı başkan geldi stada diye anons yapılıyo, öylesine bi alkış. ulan dedim kesin bişi düşünüyolar. merak ettim. yarım saat oldu maç başlayalı bi ses çıkmıyo. dedim al sana ultraslan...

izinsiz pankart asamadığınız taraftar kulübü! dağıtsın kendini, orda olmak için nelerini vermeyecek milyonlarca gsli vardı. hepsinin hakkını yediler... yazıklar olsun taraftara!

Adsız dedi ki...

petit kardeşim sen de haklısın Galatasarayımızın sonuna kadar arkasında olmalıyız..benim anlatmak istediğim futbolcuların hangisi bizim kadar hırslı ve istekli,hangisi bizim kadar önemsiyor maçları..onlar bizim kadar hırslı ve istekli olsaydı derbi sonuçları bu şekilde olmazdı..'ölüm olsa vazgeçmeyiz' sloganına sonuna kadar katılıyorum ama tribünün önde gelen isimlerinin karaborsa bilet satması içimi burkuyor..karşılıksız(!) sevgi bu mudur?

Honour dedi ki...

Taraftarın kötü olmasındaki en büyük 2 tane etken var. İlki derbi maçlardan önce sızarcasına tüketilen alkol. İkincisi ve bana göre en önemlisi sahadaki takımın oynamadığı futbol. Sonuçta taraftar maaşlı elemanları değil, paramızı vermişiz ve tribündeki yerimizi almışız. Haliyle takımında taraftarı gaza getirecek oyun oynaması lazım sahada. Bir iki pozisyon kaçtımı baskıyı kurduğumuz zaman nasıl herkezin hep bir ağızdan bağırdığını duyuyoruz zaten. Ama bu maç resmen uyuttular bizi. Rakip takımın orta sahası yok, forvetlerinde kazmanın teki, ben bile çevremdeki tanıdıklardan bi takım kursam 1 gol atardık bu takıma. Ama yok önce savunma diye başlarsan maça olacağı budur. Gerekirse bi web sayfası yapalım imza toplayalım "www.wewanttooffensivefootball.com" diye... Baskılı oynarsak inanıyorumki taraftarımızda daha iyi bağıracaktır.

cam balkonbursa.org dedi ki...

tayfa yerıne kapalıya donsun yoksa bu ıs bıtmıs nerde rakıbın ustne yıkılan kapalı nerde pazar gunku