27 Mart 2010 Cumartesi

Kırmızılar!


İlk defa gidip havasını soluduğum Galatasaray Lisesinden,kongreden yeni geldim ve oradaki havayı aktarmak istiyorum. Öncelikle ilk defa bu kadar rahat gördüm Galatasaraylı büyüklerimi.. Nedeni belli, Adnan Polat yönetiminin 2 yıl boyunca sürekli atakları sonucu nefes alan bir Galatasaray vardı, İleriye dönük çok ciddi projeleri olan bir Galatasaray vardı. Bu nedenle koridorlarda tatlı bir koşturmaca yaşanıyordu. En azından benim denk geldiğim insanlar zarfa kırmızı rengi yerleştiriyordu. Bu güzel. Kazanan umarım Adnan Polat olur. Bu kadar proje varken Adnan Öztürk'ün seçilmesi demek, hem projelerin "TAM" anlamıyla tamamlanamaması demek, hem de Rijkaard,Neeskens,Jo,Giovani Dos Santos,Elano,Kewell,Baros,Neill ve Arda'nın gidebileceği anlamına gelmek. Üstelik Haldun Üstünel gibisi de olmayacak. Ama dilerim ki Adnan Polat kazanır ve Galatasarayımız çok daha iyi yerlere gelir. Aslantepe bittikten sonra gözle görülür bir büyümenin yaşanacağını hepimiz biliyoruz. Hayırlısı diyorum. Kazanan Galatasaray olsun.

(Bu arada fotoğraf fanatik gazetesinin internet sitesinden alınmıştır.Gazetecilere teşekkür etmek lazım Adnan Polat'ı kareye alırken kenardan beni de eklemişler eheh )

Hiç yorum yok: