12 Nisan 2010 Pazartesi

RUH !

8 yorum:

Drama Queen dedi ki...

ben Arda'yı sahada böyle görmeyeli uzun zaman oldu..

Gala's dedi ki...

Arda'nın oynamadığı son maçlarda puan kaybettiğimizi biliyorsunuzdur umarım. Belki de maçlarda olmadığından böyle görmüyoruzdur arda'yı. Ama ayağına krampon çivisi giren arda daha bu sezonki arda. Ligin asist kralı da bu arda. Çok yanlış yaptı(k) (n) ultrAslan çok. Bizi de soğuttun kendinden.

Drama Queen dedi ki...

Ben performansından ziyade takıma olan tutkusundan bahsettim ama.. Krampon çivileriyle oynayan kaptanın taraftarına küsmesi ve tepki oalrak sadece sahada gezinmesini ruhun düşüşü olarak görüyorum ben. Yönetimi ve taraftarın içinde büyük bir kitle olan sevenleri onun arkasındayken belli bir kesim tarafından protesto edildiği için formasına/takımına küsen kaptan ruhunu kaybediyor demektir.. Arda'nın kişiliği forma değerinin önüne geçmiş demektir.. Beni rahatsız eden bu. Maldini'nin son yıllarında bırakın taraftarı, yönetimi dahi arkasında değilken Milan forması için gösterdiği mücadele ortada; işte ben öyle kaptan istiyorum. Keşke onun yarısını gösterseydi dün akşam keşke de taraftar yaptığından utansaydı..

Yoksa dert puan değil, asist değil, şampiyonluk değil.. Sarı kırmızı formanın değeri..

Adsız dedi ki...

Fossa dei leoni tribün efsanesidir dimi...bayrağı kaptırana kadar en azından..milanın kale arkası..
Maldini örneği veriyorsun,maldini son maçında çıkarken yuhalandı milan taraftarı tarafından...tıpkı bizim gibiler...aynı hagi ye yapılan gibi...aynı bülente yapılan gibi...aynı arda ya yapılan gibi....takım değil sadece,taraftar da haddini bilecek..ultraymış süpermiş bunlari geçicek herkes..hiçkimse GALATASARAY'dan büyük değildir,ne taraftar ne de yönetim..herkes gidip biz kalmayız..biz de gideriz! GALATASARAY kalır...

Adsız dedi ki...

sarı kırmızı formanın değeri ise mevzubahis,o zaman o forma üstündeyken takım kaptanını takımın stadında yuhlayamassın..bu kimsenin haddine düşmez..kendini ardanın,takımın sahibi olarak gören hiçkimse olamaz..bu kulüp camianındır komple..taraftarın,takımın,yönetimin,lisenin..herkesin..Ben GALATASARAYLIYIM diyen herkesin..kimse de kimseden üstün olamaz bu konuda.

Drama Queen dedi ki...

Bir bakıma aynı şeyden bahsediyoruz aslında. Ben yuhalanmasını doğru buluyorum demedim, aksine bırak Arda'yı, Jo'nun bile ıslıklanmasını saçma buluyorum. Devre ortasında gelmiş ve sezon sonunda gidecek olan bir adamın sanki alt yapıdan yeişmiş bir Galatasaray'lı gibi davranmasını beklemek saçma, o adamda Galatasaray ruhu aramak hata..

Ben beş dakikalık sessizliği takdir etmiştim, bazı şeyleir susarak anlatmak o kaybolduğu söylenen ruha yakışmıştı da. Ama gol atınca dahi ıslıklamak takımın toptan moralini bozmaktan başka bir işe yaramadı. Açıkçası yakışmadı da.. Hele ki Arda'nın tamamen özel hayatına dair -belaltı- vurmak hiç yakışmadı Galatasaray taraftarına. Yani aslında yakın şeyleri söylüyoruz, aslolan forma ve tarih ne taraftar ne de kaptan bu takın sahibi değil.. O yüzden haklısın taraftar kaptanı yuhalayamaz ama kaptanda o pazubandını hak edecekse takımına ve formasına küsemez.. Benim Arda konusunda kabullenemediğim nokta bu.. Bir röportajını okudum ruhsuz olsam şu an cebimde 55 milyon euro olurdu demiş fenerbahçe nin sezon başındaki teklifini kast ederek. Niyeti belki farklıdır ama bu konuyu dile getirip taraftarla karşı karşıya gelmesi bile hoş görünmedi bana.Bu taraftara " lan hakkını yemişiz adamın bak o kadar parayı bırakmış" dedirtmez.İnşallah kendi ağzından böyle bir kıyaslama çıkmamıştır diyorum sadece.

Sözün özü aslolan Galatasaray'dır; kaptanmış taraftar grubuymuş hepsi gelip geçer..

oLi dedi ki...

keşke 66 numara kalsaydı..

Yaşar Güner dedi ki...

Arda yı Canlı izlemeyeli rahat 5 ay geçti manisa maçında tribündeydim fakat arda beklerken 10 numara giymiş ardaya benzeyen bi genç çıktı sahaya dememkki bu kadar benzer yapıyolar insaları :)
Şaka bi yana 66 da kalsaydın keşke arda :S